Prianjanje i kočenje kao u motosportovima pruža dinamično iskustvo u vožnji Izuzetno prianjanje na mokrom i suhom. Poboljšani nadzor kod skretanja Kraće kočenje pri velikim brzinama. Visokodjelotvoran dizajn.
Poseban sustav nasjedanja stope. Ojačava vezu između gume i naplatka za precizniju vožnju. Poput prianjanja ruke i upravljača, poseban sustav nasjedanja stope poboljšava nadzor i omogućuje izvanrednu komunikaciju s cestom.Prednosti Poboljšana komunikacija s cestom, veća stabilnost i preciznost.
Prilagodljiva smjesa. Tehnologija smjese sastavljene od polimera koji se koriste za motosportove kako bi se prilagodila teksturi površine ceste. Poboljšanim kontaktom na mikrorazini povećan je ukupan kontakt gume i ceste.Prednosti Izvanredno prianjanje i učinkovitost kočenja
Blokovi za snažno kočenje. Blokovi velike čvrstoće koji zadržavaju krutost kad se pojave kočione sile. Pojačana čvrstoća osigurava optimalan kontakt s cestom pri kočenju pri velikim brzinama.Prednosti Kraći put kočenja, posebno pri velikim brzinama.
Smjesa Silica-Plus. Smjesa profila izvedena iz motosportova koja ostvaruje visoku razinu prianjanja, posebno na mokrim cestama i pri niskim temperaturama.Prednosti Izvanredne karakteristike kočenja i ubrzanja, visoka razina prianjanja na mokrim cestama i u hladnim vremenskim uvjetima, niska razina habanja i deranja.
Bešavni remen (engl. Jointless Belt, JLB). Tehnologija hibridnog sloja koja smanjuje obodne deformacije pri velikim brzinama.Prednosti Izvrsna stabilnost pri velikim brzinama, blago i ujednačeno habanje.
Maximum Flange Shield (MFS). Sustav zaštite bočnog dijela naplatka. MFS postavlja gumeni profil oko bočnog dijela kotača. Tako se stvara zaštitna međuzona.* Prednosti Štiti skupe metalne naplatke od trošenja.* Dostupno samo za neke dimenzije
Dizajn asimetričnog profila. Dizajn asimetričnog profila ostvaruje poboljšanu vodljivost i otpornost na akvaplaning. Kontinuirano središnje izbočenje pojačava stabilnost i preciznost. Asimetričan raspored žljebova pojačava prianjanje na mokrim i suhim površinama.Prednosti Poboljšana učinkovitost pri vožnji ravno i pri skretanju, povećana otpornost na akvaplaning.
Ravniji profil gume. Nova generacija guma Dunlop ima ravniji profil uz 4 – 8% veću kontaktnu površinu, ovisno o dimenzijama i tipu gume. Veća kontaktna površina ostvaruje veću stabilnost i poboljšanu komunikaciju s cestom pa guma može brzo i precizno reagirati.Prednosti Povećana stabilnost i preciznost upravljanja, smanjeno trošenje na "peti i prstima", odlična stabilnost i preciznost pri skretanju, izvrsno prianjanje na suhom.
Profil s više radijusa (engl. Multi Radius Tread, MRT). Dizajn MRT ima deset različitih radijusa pa je stoga precizniji. Zahvaljujući tome stvara se visokoučinkovito prianjanje kontaktne površine i ceste. Prijelaz iz ravnog kretanja u zavoj blaže je, čime se omogućuje preciznija i progresivnija reakcija.Prednosti Značajno bolji nadzor nad stvaranjem stope gume u svim uvjetima vožnje, odzivnost na mokrom i vodljivost na suhom, povećan nadzor kod skretanja.
Smjesa dvostrukog silikona. Ova smjesa poboljšava učinkovitost ubrzanja i osigurava manje habanje i trošenje.Prednosti Izvrsne karakteristike kočenja i ubrzanja, izvanredno upravljanja na cestama tijekom ljeta i jeseni, visoka razina prianjanja, otpornost na habanje.